Saints Row: The Third's Pre-Order Bonus Is Super Genki-DAYO!

Pre-order deals for games have never been my bag, but honestly, the video THQ are using to push this offer is worth posting alone. Being perfectly honest - after watching - I still don't really know what the hell is going on here!

The video doesn't make it clear (it doesn't make anything clear) but if you pre-order the game now, you'll receive the following in game items.

Professor Genki’s Super Ballistic Man-a-pult

Professor Genki’s "Octopuss" Weapon

Professor Genki's Leisure Stunt Suit

All three major specialist outlets are taking part in the deal. More details can be found here, here and here.


Comments

    Except it appears you can't preorder it on Steam, so what's the point?

      cant preorder it yet, git it a few days and we will.

    I would say that this proffesor genki guy is an ingame mascot for some product.

    Kinda like what rockstar did with their advertising.

      Yeah, he's basically a character in the game world, I believe you'll get to be on the gameshow at some point.

    Shame that EB and Game both regularly *forget* the PC version exists and/or has the same preorder deal. JB Hifi it is.

    Somewhere in the world, someone just had a seizure watching this video

    This game is now on the must buy list.

    Looks like this pre-order bonus is also available from Zavvi at a significantly lower price:

    http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/saints-row-the-third-professor-genki-s-hyper-pre-order-pack-edition/10380184.html

      Cheers, just ordered it. I pretty much always hit zavvi for preorder bonuses nowadays.

    Did the ICP design the latest saints row?

      I doubt it, they don't even understand how magnets work.

    LOLOL! what is this I don't even... !!

    Lol funny stuff. Saints Row the Third is going to be all sorts of crazy!

    Professor Genki’s Leisure Stunt Suit?
    more like
    Professor Larry’s Leisure Stunt Suit!

    ......What did I just watch?
    Anyway, one of the most ridiculous pre-order bonuses out there.

    I just know this game's gonna give me an awesomegasm. Day 1 purchse!

    I think the more important issue is this auto-tuning headset that was mentioned in a previous article. Using that sucker on other games would be glorious.

    INFORMATION! I NEEDS IT!

      According to their website:

      "NOT COMPATIBLE WITH XBOX LIVE/PLAYSTATION NETWORK".

    I heart SR.

    I'm all for in game swag, but what happened to the days of ACTUAL swag? The Fallout Vault-Tec lunch box and bubble head are awesome. I still use my SR2 Bullet drive, GTAIV lockbox (and gym bag) and have my Saints singlet hanging on the wall.

    I hope Volition sweeten the deal a bit. Inevitable DLC I can live take or leave. Actual clutter? Yeah. Now we're talking.

      ......bubble=bobble...damn you internal spellchecker.

    Damn it still isn't showing up on EB, Game or JB as an item yet...

      It's not an item it's a bonus item so comes with the game if you preorder. JB have had it on their site for a while. http://www.jbhifi.com.au/games/saints-row-the-third/

    i pre ordered it and just got it like a day or two ago but i cant find the suit,car,or gun in the game. can someone help me?

Join the discussion!

Trending Stories Right Now