Check Your Emails, Dota 2 Beta Invites Are Being Sent (But Not By Me)

Yesterday, it was announced, and today, it is happening: Valve is ramping up the numbers of participants in the Dota 2 beta.

If you took part in the survey, go check your email and then, more importantly, check your spam folder. If there's nothing in there, unlucky! If there's something in there, congratulations, you and two friends are now part of the beta.

While we're on the subject of Dota and betas, I'd like to point something out: I don't work for Valve. I work for Kotaku. I don't send out the invites. I just pass the news onto you. So don't send me emails like these people did!

I accidentally made a mistake(I put that i played with 108 heroes instead of 104, because last article i read about dota said dota has 108 heroes and i have automatically put 108 instead of 104) while i was filling in the survey, so i was wandering if there is any way to correct the mistake.

Friend gives the game more than 5 years, and I'm dying to play dota 2.

please send me an invite. Can not stand to wait. Thank you!

Hi i got the email regarding the dota 2 survey, but i cannot click the link.. seems like either hotmail or my steam is bugged somehow... damn i really want to try the beta. i am playing lol and hon all the time and i can asure you that i wuold more then gladly accept taking the survey!!

can i have beta key only 2 mexican have beta keys i really want i play dota for 5 yeaer

Hi, can u present me dota 2 beta test key to 8th of november, that would be my 19th birthday

Dear Luke,

I am a huge HUGE dota fan and have been a dota player ever since version 5.84c came out. I've been dying to play dota 2 and would just ask from you 2 beta keys. For me and a friend to play with.

Thank You,

The only game ive played since is dota, i hooked half of my town in dota now literally the only game that is played in pubs is dota so i wanna ask is there anything i can do to earn myself a dota2 beta key im desperate at this point i tried everything i can think of but all atempts fail im willing to pay whatever is needed to play


Comments

    Luke, please can i have a beta key?

    P.S are you a valve employee?

    (Yes, i am joking :P)

    i didnt fill out my survey yesterday and now it looks like im not going to get my key in the first round of invites. if anyone reading this can donate one of their keys to a dota die hard who NEEDS to play asap please flick me an email [email protected] steam account is sourgrapez

    Cheers boys.

      Anyone who gets in gets 2 invite keys to give away, I am told.

        well i got in, so I guess i now have 2 extra keys <3

      dota 2 site is back up now btw,

    No Dota invite for me then :(

    I tried to guess them all cuz i was unable to find the "Never played DOTA" button :P

      yeah I was exactly the same haha I just tried to picture it as LoL

    didn't get an invite, all well, i don't know how to play DOTA anyway

    Hi there, I know you read comments, and that every response to you is important. So is every writer important to us, who writes in theblogger.com.au. We are gathering all those who want to write and share their news and get rewarded for it. Yes, everyone who writes in TheBlogger earns for loving to write. Join us! www.theblogger.com.au

    Is it just me or is the dota 2 site down? I tried redeeming my email, but didn't get the page to load.
    can someone else check if dota2.com is down for them?

      If one of my friends(who I am planning to invite) doesn't want it, I'll send one your way. Don't hold your breath though.

        all good man thanks for the thought

    i got one but it looked REALLY dodgy

      Send me the invite and i'll check for you and send you the friend one if it works :)

    I was interested, then Blizzard Dota was announced, now ill just LoL till that comes out.

      : /

        if this game plays three games, he dies

          guy

            Just not interested as much as i was, rather play LoL till Bota comes out.. for my rts action anyway.

    Can i please have a beta !!!

    Hello, can i get a beta key Please :) Send it on my Email if you got one : [email protected] Ty alot if you do so =)

    Can someone who got a key let me know what the subject line said so I can do a search of my gmail instead of going through all of the spam

    i tried to do the survey yestoday but when clicking the link while steam was up and running nothing happened so disappointed even tho I'd suck at dota 2 since i wasn't good at dota lol

    im was playing dota for many year (2003) plz send me a beta key. regards.

    plz!
    i pro dota gamer and i need key to dota2 beta
    mail 7799109(dog)gmail.com
    thx

    Could i get 2 DotA 2 keys, i've played dota 1 for 5 years +, I cant wait to play DotA 2.

    Can you please send me one invite ? My steam account is Dansgk

Join the discussion!